tele2logo

DIT WIL IK WEKEN

OPDRACHT:
Bedenk een sales-thema dat als paraplu kan werken voor de verschillende aanbiedingen van Tele2

OPLOSSING:
Een speels thema dat aansluit bij de lopende campagne. Gewoon niet omdat het moet, maar omdat het kan.

BUREAU:
Indie Amsterdam

vodafone

MADAME TRES SESTI

OPDRACHT:
Bedenk een campagne voor de Vodafone & Samsung 360 telefoon. Een telefoon die helemaal draait om zijn telefoonboek die gelinkt was aan alle social media kanalen  

OPLOSSING:
Een social medium -Madame Tre Sesti- die net als de telefoon een 360-social media analyse geeft van mensen.

BUREAU:
Achtung! / They

Volkswagenlogo

RIJBEWIJS

OPDRACHT:
Zorg dat jongeren al vroeg een merkvoorkeur krijgen voor Volkswagen.

OPLOSSING:
Claim het rijbewijs (halen) en hang daar slimme services omheen zoals theorie leren, kortingen, Bob-bepaler, barrelbrowser (goedkope Volkswagens goedgekeurd door de officiële VW-dealer) en een gratis slipcursus als je het rijbewijs haalt.

BUREAU:
Achtung!

Rijbewijs

PRINT

OPDRACHT:
1. Een kerstkaart voor een bouwbedrijf .
2. Een printuiting voor een campinggids.

OPLOSSING:
1. De kerstman als bouwvakker
2. Naakt kamperen op zijn puurst.

BUREAUS:
Duval Guillaume A’werp/ Doom & Dickson

ALLE PROJECTEN

SIRE – VERBORGEN KINDERLEED
HI-RONNIE FLEX
ASHTONIA
ASHTONIA III
PAKKETPORTRETTEN
ASHTONIA II
COERT & JOERI’S WORTHLESS WISDOMS WEDNESDAY
TRAFFIC JAM ALARM
HOLLANDS HELDEN
DPD – COPY
FILEWEKKER
DUTCH HEROES
ASHTONIA II
MY PICS OF THE WORLD